Leasing ratkaisuna ICT-investoinnille
Leasing on joustava ja kustannustehokas ratkaisu ICT -investointien rahoitukseen mm., kun haluat ennakoida ja budjetoida ICT-investointisi, vapauttaa omaa pääomaa ICT-investoinneilta omaan liiketoimintaan.
GROUP OF ICT PROFESSIONALS
CRM-järjestelmän (asiakkuudenhallintajärjestelmän) tarkoituksena on auttaa yrityksesi työntekijöitä pitämään huolta asiakkaista ja asiakassuhteista.
Hyvän ja toimivan CRM-järjestelmän myötä myynti ja markkinointi tehostuvat. Myyntisykli lyhenee, kaupantekoprosentti paranee, ja asiakaspalvelusta tulee laadukkaampaa. Voit tehdä entistä parempia, perusteltuja päätöksiä, sekä nopeuttaa resurssien ohjausta ja sen suunnittelua. CRM-järjestelmä auttaa myös projektien kannattavuuden seurannassa, ja helpottaa laskutusta. Sen raporttien avulla pystyt tehokkaasti tunnistamaan trendejä, ongelmia ja mahdollisuuksia. Hyvä CRM-järjestelmä on kokonaistaloudellisesti kannattava ja edullinen hankinta yritykselle.
Tänä päivänä pienetkin yritykset joutuvat ottamaan huomioon useita vaikuttamisen kanavia: markkinointi, myynti, itse kaupankäynti, yrityksen palvelut, sosiaalinen media ja esimerkiksi asiakaskontaktointi vaativat kaikki erityyppisiä toimenpiteitä, ja erityyppistä seurantaa. Myyntiprosessien toimivuuden seuraaminen on tärkeää myös yrityksen johdolle ja tuotannolle. Yrityksen täytyy pystyä ohjaamaan ja tukemaan myyjiensä toimintaa, jotta he voivat käyttää aikansa ja energiansa itse myymiseen. CRM-järjestelmän avulla voidaan seurata esimerkiksi asiakaskannattavuutta, ja tehdä näin perusteltuja liiketoiminnallisia päätöksiä.
Asiakkuudenhallinnan oleellisena kulmakivenä on asiakastiedon seurattavuus: kun asiakaskontaktien tieto kirjataan ylös ja sitä seurataan, hyödyttää se myös yrityksen omaa henkilökuntaa, kun oman panoksen vaikutuksen voi nähdä lisääntyvänä kannattavuutena: uusina myynteinä.
Yhteydenottopyyntö
Paranna myynnin päätöksentekoa selkeällä tiedon visualisoinnilla ja raporteilla.
Ylläpidä asiakasrekisteriä ja helpota markkinoinnin kohderyhmien rakentamista.
CRM-järjestelmä tuo tehokkuutta ja läpinäkyvyyttä asiakkuudenhallintaan ja myyntiin.
Leasing on joustava ja kustannustehokas ratkaisu ICT -investointien rahoitukseen mm., kun haluat ennakoida ja budjetoida ICT-investointisi, vapauttaa omaa pääomaa ICT-investoinneilta omaan liiketoimintaan.
CRM analytiikan käyttöönotto liiketoiminnassa johtaa parempiin, laadukkaampiin päätöksiin.