Keskitetty laitehallinta
Keskittämällä varmistat laitteiden ja ohjelmistojen yhteensopivuuden ja optimoit yrityksen tarvitseman laitekokonaisuuden. Ammattitaidolla myös toimialakohtaisia ratkaisuja.
GROUP OF ICT PROFESSIONALS
Varmista liiketoimintasi häiriötön toiminta IT-tuen avulla. Tukipalvelut huolehtivat, että liiketoiminnan kannalta keskeiset järjestelmät saadaan pidettyä kunnossa ja toimintavarmoina.
Tukipalvelut tarjoavat kattavan ratkaisun yrityksen IT-asioiden hoitoon sekä asiantuntevaa tietoteknistä osaamista ja turvaa yritysten IT-ympäristön toimivuuteen kaikissa olosuhteissa. Kun käyttäjän eteen tulee ongelma, se pitää pystyä ratkaisemaan mahdollisimman vaivattomasti, nopeasti ja tehokkaasti.
Palvelumme kattavat mm. palvelinten ylläpito- ja valvontapalvelut, työasemien ylläpitopalvelut sekä käyttäjien tukipalvelun. Nopein ja tehokkain apu on ottaa yhteys ServiceDeskin asiantuntijoihin. Etähallintamenetelmiä ja verkkotyöskentelysovelluksia käyttäen voidaan suurin osa IT-tukitöistä ratkaista myös etätukena.
Asiakaslähtöinen ja monipuolinen IT-tuki parantaa ja tehostaa työn tekemistä. Asiantuntijamme ovat ammattilaisia yrityksen toimintaa tehostavia ratkaisuja suunniteltaessa. IT-ratkaisut ja tukipalvelut räätälöidään asiakkaan tarpeiden vaatimassa laajuudessa ja ylläpito- ja tukitoimista vastaavat asiantuntijamme palvelevat asiakasta sovitun vasteajan mukaan.
Yhteydenottopyyntö
Etuja ja apua laitehankinnoissa, huolloissa, korjauksissa. Tarpeet huomioidaan kokonaisvaltaisesti.
Nopea ongelmatilanteen ratkaisu säästää työaikaa ja tehostaa yrityksen toimintaa, mitä näkyy suoraan tuloksessa.
Työntekijät saavat avun nopeasti ja häiriötilanteet saadaan heti hallintaan.
Keskittämällä varmistat laitteiden ja ohjelmistojen yhteensopivuuden ja optimoit yrityksen tarvitseman laitekokonaisuuden. Ammattitaidolla myös toimialakohtaisia ratkaisuja.
Huolehdimme ICT-infrastasi kokonaisvaltaisesti. Infrapalveluiden avulla varmistat IT-ympäristösi perustan toimivuuden ja jatkuvuuden.